Sănătatea naturii mai aproape de dumneavoastră

Politica de retur

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează SC Noblesse Pharma S.R.L cu privire la decizia de retragere din contract, notificând în scris sau telefonic că renunță la cumpărare. 

Potrivit ordonanței O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

Solicitările de retur se notifică la adresa de e-mail office@noblessenatural.ro sau la numărul de telefon 0723217367 sau 0724262963.

SC Noblesse Pharma SRL va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Produsele pentru care nu se acceptă retur:

• Produse desigilate;

• Produse care prezintă lovituri sau sunt incomplete (fără accesorii sau documentele aferente);

• Produsele care au termen de valabilitate scurt, se deteriorează ușor și cele care sunt sensibile la condițiile de temperatură;

Procedura de retur

1. Mai întai de toate, se va face intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin următoarele metode:

• Prin intermediul adresei de email: office@noblessenatural.ro

• Telefonic: 0723217367 sau 0724262963.

Solicitarea de retur trebuie să conțină următoarele informații:

• Nume/prenume;

• Adresă de livrare;

• Adresă de email/nr. de telefon;

• Numărul facturii;

2. Un operator de la Noblesse Pharma va face o solicitare de preluare a coletului de retur de la adresa specificată de client către firma de curierat cu care colaborăm;

Ulterior, se va  stabili o zi pentru preluarea coletului de retur de către curier de la adresa clientului.

Clientul va preda curierului coletul cu produsele achiziționate, împreună cu toate documentele aferente primite.

• Suma achitată de client va fi rambursată, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur. Din aceasta sumă se vor reține taxele de transport aferente returului.

Cheltuielile de transport vor fi suportate în totalitate de către client.

Situații în  care costurile de transport vor fi suportate de către Noblesse Pharma SRL

• Produsul livrat nu corespunde specificaţiilor din site. Puteţi solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
• Colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menţionată starea coletului din momentul livrării. 
• Produse livrate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Costurile de retur pentru situaţiile prezentate mai sus (nu şi în cazul renunţării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.

Menţiune

În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor poate duce la refuzarea returului.